Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna!

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 2013 | Nederland, Gennep

Ja, het is nu echt bijna zo ver.

Morgen is mijn afscheidsfeestje, donderdag ga ik mijn koffer inpakken. Dat gaat moeilijk worden. De koffer zelf weegt alleen al bijna 5 kilo dus het wordt een uitdaging om onder die 20 te blijven. Gelukkig mag handbagage ook nog 10 kg zijn, kan het bezoek eventueel ook nog dingen meenemen (kleren omwisselen ofzo) en kan ik daar natuurlijk een hele hoop kopen. Een aantal dingen heb ik ook hier in Nederland al gekocht of gekregen, zoals een HDwebcam & een schokbestendige laptopsleeve (Sjors), twee bloesjes, een t-shirt, een blazer, een broek en een paar schoenen voor stage in Belfast (broek en bloesje gesponsord door mama), een nieuwe spijkerbroek (in één maand zijn er opeens 3 (!!) kapot gegaan), een reisdagboek (mentor Miek van stage) en een nieuwe pas van de ING. Door een telefoontje kon die laatste gelukkig nog op tijd worden verstuurd.

Pap had op internet ook nog foto's van de binnenkant van mijn huisje gevonden, de kamers zijn simpel maar de keuken ziet er goed uit. Oh en dat we alle 5 een eigen wastafel hebben is wel erg fijn in de ochtendspits met 5 meiden lijkt me zo! Maar oordeel gerust zelf, ik ga eens kijken of ik de foto's als plaatjes kan toevoegen.
Hoe up-to-date deze foto's zijn en welke kamer ik heb weten te bemachtigen, weten jullie over enkele dagen. Ik kom als derde aan, dus heb ook derde keus voor de kamer. Ik ben erg benieuwt naar mijn huisgenootjes:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 8494

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 November -0001

Studie en stage in Belfast

Landen bezocht: