De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Blijf op de hoogte en volg

21 December 2012 | Nederland, Gennep

De vakantie is begonnen en mijn datum van vertrek komt steeds dichterbij. Het afscheid nemen is ook al aan de gang. De laatste les met 3a is alweer lang geleden. Hier had ik niet echt bij stilgestaan omdat ik het me ook niet beseft had! Bij de 'ik vertrek' bijeenkomst van internationalisering stonden we hier wel bij stil. We hebben een brief naar onszelf geschreven en het gehad over waar we bang voor zijn, waarom we dit allemaal graag willen en wat onze omgeving er van vindt.
Het was een fijne bijeenkomst. Dat mocht ook wel, want ik zat er vanaf de ochtend al op te wachten (de bijeenkomst begon om 4 uur).

Vandaag de laatste stagedag gehad. Het was een drukke, maar leuke laatste stageweek. De laatste dag is ook gezellig afgesloten en ik heb heel veel lieve dingen gehoord van zowel de kinderen als de ouders. Het voelde heel raar om afscheid te nemen van de Heggerank, laat staan hoe het dadelijk gaat zijn om afscheid van mijn vrienden en familie te nemen. Dat wordt nog wat.

Deze week dus heel druk geweest met stage. Vandaag is de vakantie begonnen, maar ik zal na het weekend toch ook wel een beetje aan de slag moeten gaan voor school.

De housing is veranderd, omdat 2 mensen opeens toch niet meer in Januari kwamen, waardoor de boel niet meer klopt. Qua talen is mijn huis niet echt veranderd, er zijn nu 2 vlaamse belgen en nog steeds 2 franse belgen in ons huis.

Verder is er nogal wat gedoe met mijn laptop, gelukkig heb ik een super Vriendje en super papa die hier handig mee zijn. Hopelijk lukt het ze om de boel te fixen, lukt het niet, dan heeft Sjors nog een laptopje die ik mee kan nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 8488

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 November -0001

Studie en stage in Belfast

Landen bezocht: