Ik heb roommates! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu Ik heb roommates! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu

Ik heb roommates!

Blijf op de hoogte en volg

13 December 2012 | Nederland, Gennep

Jeeej!
De eerste versie van de housing is bekend!
Dit zijn voorlopig mijn huisgenootjes:

Alissa
Céline
Janita
Gwinny

Alissa en Céline zijn Franse Belgen, Gwinny is een Vlaamse en Janita is studeert ook aan de HAN in Nijmegen (maar niet van de Pabo). Met haar had ik al wat mailcontact gehad over wanneer zij ging vliegen enzo.
Zij vliegt uiteindelijk later vanwege toetsen, maar er zijn sowieso 5 anderen die dan ook vliegen! Mijn huisgenootje Gwinny komt één dagje later dan ik en van de andere twee weet ik het niet.

Ik ga mijn huis NU op google street view bekijken:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 8491

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 November -0001

Studie en stage in Belfast

Landen bezocht: