Het komt steeds dichter bij... - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichter bij... - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichter bij...

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2012 | Nederland, Gennep

Nu de feestdagen dichterbij komen, komt ook mijn datum van vertrek steeds dichter bij. Het wordt nog wat om alles voor de Pabo af te krijgen, maar goed, we zien het wel allemaal.

Inmiddels krijg ik vaker mails uit Belfast, voornamelijk met het dringende verzoek om dingen nog naar ze te mailen. Ik heb alles al gestuurd, maar andere internationale studenten nog niet. Ik heb een lijstje gezien van die internationale studenten: een hoop Nederlanders en Belgen. Het is wel een fijn vooruitzicht dat ik lekker in het Nederlands kan kletsen, al wil ik natuurlijk ook wel genoeg mijn Engels oefenen. Maar dat zal daar wel goedkomen.

Ik weet niet meer of ik het al had gezegd, maar mijn ticket is al een tijd geleden geboekt (toch maar zonder overbagage) en de datum van mijn afscheidsfeestje staat ook vast.

Mijn vakkeuze is nog niet goed gekeurd, maar ja dat zal ik dan nog wel allemaal horen. Ik ga meer stagelopen dan ik van te voren had gedacht, omdat ze het programma in vergelijking met vorig jaar wat hebben veranderd. Ik vind het niet erg, ik heb er veel zin in. Ik moet er alleen wel nog even voor op kledingjacht, aangezien het daar echt not-done is om in een spijkerbroek voor de klas te staan. Kokerrok of nette zwarte broek met een bloes it is!

Nu lijkt het me een mooie tijd om mijn waar ben jij nu eens te delen met mijn vrienden, ik typ hier tot nu toe nog maar een beetje tegen niemand, want niemand weet dat ik deze waar ben jij nu heb:P
Koppelen aan facebook dan maar!

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8482

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 November -0001

Studie en stage in Belfast

Landen bezocht: