Een klein probleempje. - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu Een klein probleempje. - Reisverslag uit Gennep, Nederland van jufJudithinBelfast - WaarBenJij.nu

Een klein probleempje.

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2012 | Nederland, Gennep

Hallo lezers,

Jullie lezen dit als het probleem al is opgelost, ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

Gisteren hebben we allemaal informatie gekregen over formulieren die je moet invullen. Helaas kan ik hier nog even niet mee beginnen, want ik weet mijn vertrekdatum nog niet.
Als je korter dan vijf maanden wil blijven is het gebruikelijk dat je met Pasen weer naar huis gaat. Pasen valt in 2013 op 31 maart. Het semester begint 7 januari. Dit zijn geen volle drie maanden. Ik moet 3 maanden gaan, want anders krijg ik geen Erasmusbeurs. Van de beurs ben ik wel echt uitgegaan, dit was één van de redenen om binnen Europa te blijven.
Momenteel wacht ik dus in spanning op een berichtje uit Noord-Ierland.
Wie weet zal ik dus opeens 5 maanden moeten gaan, in plaats van de 'veilige' drie maanden waar ik telkens van uit ben gegaan en tevreden mee was.

Wordt vervolgd..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8484

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 November -0001

Studie en stage in Belfast

Landen bezocht: